poniedziałek, 10 kwietnia 2017

12 komentarzy:

  1. NIgdy nie zaznałam opisanego wyżej uczucia. Jak tęsknię, to targa za bebech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po targaniu bebechem, przyszedł etap nostalgicznej, ciepłej tęsknoty. Nareszcie.

      Usuń
    2. Brzmi uspokajająco. Zdrowo dla psychiki. Niestety u mnie nie działa. Rany po rozstaniach nie chcą mi się zarastać... Masz szczęście, że na Tobie się goi.

      Usuń
  2. Tak mi muzycznie przyszedłeś do głowy w tej tęsknocie

    https://www.youtube.com/watch?v=TxCn8UyrAmk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również za śliczną piosenkę. Bardzo mi się podoba.

      Usuń
  3. Przy małych tęsknotach wielka piosenka - ale nie zawsze pomaga

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tęsknię za czasami, kiedy produkowano regularnie "Piątki trzynastego". Gdy oglądam Jasona, wbijającego maczetę w kogoś, przebijającego czyjąś dłoń korkociągiem bądź dekapitującego motocyklistę, też mi się tak miło robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha ha ha
      niezupełnie o takim robieniu się miło napisałem, ale niech będzie

      Usuń
  5. A ja ostatnio tęskniłam za obrzydliwie przyziemnymi rzeczami - żurkiem z jajkiem, na chrzanie i ogórkiem kiszonym. Żeby lepiej brzmiało, nazywałam to tęsknotą za Krajem:-)

    OdpowiedzUsuń