środa, 6 września 2017

9 komentarzy:

  1. è vero . bravissimo Luciano . già 10 anni .... jak ten czas leci !

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie niedawno się zorientowałem, że to już 10 lat! Masakra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakby ktoś mnie pocałował w uszy. Nessun Dorma to moja ulubiona aria w jego wykonaniu. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłam tu z linków od Sansa i zauważyłam, że też już u mnie byłeś... Postanowiłam się przywitać. :) W zakładce "O sobie" mogłabym napisać to samo, co Ty, a Twardowski to jeden z niewielu lubianych przeze mnie księży.

    Z przyjemnością posłuchałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak...gdyby nie to, że w ubiegłym miesiącu dzieliłam przez dwa tygodnie mieszkanie z byłym śpiewakiem operowym z Walii, to pewnie bym westchnęła z zachwytem...ale niestety, moje uszy nadal mają rehab.
    10 lat, powiadasz...(tu podrapała się po zaroście na brodzie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, bo to był BYŁY śpiewak operowy z Walii, co wiele może tłumaczyć. Gdyby był śpiewakiem czynnym nie powodowałby obrażeń...

      Usuń