25 maja

Objawienie

„Nic tak rodziny nie spaja, jak Algida śmietankowa” w telewizji mówią, w reklamie. I wszystko już jasne. I jakże proste. Wydało się, dlaczego ludzie się rozstają i rodziny rozpadają. Bo nie stosują antyrozstaniowego i antyrozpadowego panaceum, cudownego środka zdolnego zaradzić każdemu rodzinnemu kryzysowi: Algidy śmietankowej!

Ludzie! Pożerajta Algidę śmietankową! Bo jak pożerać nie będzieta i wam się rodziny rozlezą, to sami sobie winne będzieta!

Na szczęście niezwykle rzadko oglądam TV, ale czasem, jak już mi się zdarzy, zaliczam – jak mówi gimbaza – opad majt. Tym razem z powodu obezwładniającej głupoty reklam. Może takie właśnie mają być durne? Żeby złapać za gęby, wytrząchać mózg, sponiewierać i ogłupić?

3 komentarze:

  1. Kiedyś w tv tak durne były tylko reklamy. Dziś niemal wszystko tak wygląda. Wyjątki można znaleźć już tylko w kanałach tematycznych np Discovery czy National Geographic. Teraz nawet programy informacyjne są nachalne jak lody śmietankowe, tabletki na sraczkę i proszek do prania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. To już nie jest przekaz - to jakieś cholerne naloty dywanowe.

      Usuń
    2. Podoba mi się określenie "naloty dywanowe". Zjawisko już mniej, ale samo określenie trafia idealnie.

      Usuń

Copyright © 2016 Bzdetnik , Blogger